niedziela, 30 listopada 2014

115. Fotorelacja

Witam !
Długo mnie nie było, ale brak osobostego laptopa nie sprzyja systematyczności pisania postów.
Ostatnio pisałam, że wybieramy się z zespołem  do Brukseli i oto kilka fotek z tego pobytu.














Wyjazd bardzo sympatyczny. Śpiewaliśmy w kosciołach, w Centrum Polskim i w Parlamencie.
Zapraszam do obejrzenia i polubienia strony zespołu na facebooku. https://www.facebook.com/pages/Zesp%C3%B3%C5%82-Folklorystyczny-Tr%C4%99baczewianie/392862617539454

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawione słówko !

4 komentarze:

  1. Wspaniała wycieczka, na pewno byłaś dumna paradując w takim pięknym, Polskim, ludowym stroju po ulicach Brukseli itroszke użmiechu też zauważyłam :)
    Bardzo Was lubię i to już od dawna, ale nie polubię, bo nie mam konta na FB.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bożenko ! Bardzo fajna zabawa, wprowadziliśmy troche koloru w szrość jesiennych dni.

      Usuń
  2. Замечательная поездка! Отличные фотографии и красивые польские народные костюмы! С уважением!

    OdpowiedzUsuń