sobota, 11 stycznia 2014

67. Broszki filcowe

Witam serdecznie w Nowym Roku !
Dziękuję za wszystkie życzenia, odwiedziny na moim blogu i komentarze.
Nic mi nie idzie, miotam się między pracą, a moimi robótkami. Bardzo chciałam skończyć firankę, tak szydełkowałam, tak szydełkowałam, że 25 godz. mojej pracy poszło na marne. Jeden malutki błąd i muszę pruć. Zgubiła mnie rutyna. Ale nie o tym miało być.
Jak to zawsze u mnie bywa, robię to na co jest zapotrzebowanie i w związku z tym musiałam wszystko odłożyć.
Uklepałam takie różyczki.




Tuż po Nowym Roku dotarła do  mnie jeszcze kartka z życzeniami od Gosi, mojej talencikowej koleżanki.
Gosiu, bardzo dziękuję za pamięć i życzenia !



Witam serdecznie nową obserwatorkę, cieszę się, że dołączyła do mnie.
Dziękuję wszystkim zaglądającym i zapraszam ponownie. Będzie mi bardzo miło jak pozostawicie słówko.

10 komentarzy: