wtorek, 10 stycznia 2017

165. Całoroczne wyzwanie.

Przez cały 2016 rok uczestniczyłam w wyzwaniu dziewiarskim, które polegało na wykonaniu dowolnej pracy w kolorze temperatury danego dnia.   https://www.facebook.com/groups/194154930934261/     U mnie był to koc. Każdy kwiatuszek, to jeden dzień.  udało mi się go skończyć 3 stycznia, ale dopiero kilka dni temu został ostatecznie  "oszlifowany". Całość obrobiłam półsłupkami z narzutem i pikotkami. Z danych technicznych: koc ma wymiary 180 x 150 cm, wykonany  z akrylu "SARA" szydełkiem nr 4 i waży 1,30 kg.



Tutaj lewa strona



i zbliżenie.

Dziękuję za odwiedziny i sympatyczne komentarze ! Pozdrawiam !

7 komentarzy:

  1. Beaucoup de travail pour un magnifique résultat !!!
    Merci pour la visite !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaglądałam, zaglądałam aż przegapiłam.
    Koc wyszedł genialny, bo taki, że sama do końca nie wiedziałaś jaki będzie, bo skąd mogłaś przewidzieć temperaturę ? Wybrałaś fajny wzorek, będziesz miała idealny na pikniki.
    Uściski i nie gniewaj się, jak sama kliedyś zostaniesz babcią, to zobaczysz jak czas Ci się skurczy, zwłaszcza jak dzidzia będzie malutka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, dziękuję ! Babcią nie jestem, a czas już mi się kurczy, schody wydłużyły, dom powiększył.
      W tym roku na koc wybrałam inny wzór. Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Piękny koc wyszedł! Fajna ta akcja na FB.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń