niedziela, 23 lutego 2014

77. Tygodniowy urobek.

Witam !
Rzadko pisze posty na blogu, bo jakaś niemoc mnie ogarnęła.
Cały czas coś tam dłubię, wprawdzie z różnym skutkiem, ale zawsze.
To jest urobek z tego tygodnia, taki misz masz.

Kolejne ponczo. Prezentuje właścicielka.






Zdjęcia oczywiście źle wykonane. Sztuka fotografowania nie dla mnie.
I karteczki, bardzo różniste okazje.

 D

 I to by było na tyle.
Jeszcze z życia wzięte...
W szkole uczyli mnie, że dorosły osobnik ma 36 zębów, że 8. są ostatnie.  A ja jakiś czas temu dowiedziałam się, że moim synom rosną 9. i  musieli mieć usuwane w klinice stomatologicznej.
I tutaj, niestety od "przybytku głowa boli" i nie tylko głowa.
Witam serdecznie nową obserwatorkę ! Ciesze się, że dołączyła do mojego grona.
Dziękuję za miłe komentarze i zapraszam do ponownego odwiedzania mojego bloga.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających.

9 komentarzy:

  1. Całkiem niezły urobek, jak na tydzień pracy !
    A taki misz masz jest przynajmniej atrakcyjny nie tylko dla odbiorcy, ale i dla wykonawcy, ślicznie wszystko się prezentuje.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bożenko za tyle miodu na moje serducho !

      Usuń
  2. Pięknie Sabinko!
    Ponczo powaliło mnie na kolana:))
    Karteczki delikatne podobają mnie się:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponczo prezentuje się efektownie . Karteczki super i nowy wykrojnik w różnych kombinacjach wykorzystany :) . Brawa Sabinko za cały tygodniowy urobek .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ponczo i poprzednie również możesz podpowiedzieć jak wykonałaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Oczywiście, że mogę powiedzieć jak jest wykonane.
      Ponczo zostało uszyte z wełny parzonej, kwiatki na nim ufilcowane z przędzy czesankowej. Jak jeszcze potrzebne są dokładniejsze informacje, to pytaj.

      Usuń