czwartek, 5 grudnia 2013

55. Studniówka

Witam !
Firanka poszła w odstawkę ! Żeby nie było, że nic nie robię !
Zostałam poproszona o zrobienie zaproszeń  na studniówkę. I ........... podjęłam wyzwanie. Nigdy nie robiłam, to moje pierwsze. Wykonałam sztuk 76.  Czy sprostałam zadaniu ? Oceńcie same. Zamawiającym i mnie się podobają (nie ma jak skromność).
Zdjęcia jak zwykle - kiepskie. Pani czekała , a ja pstrykałam.











A ta kartkę zrobiłam dla kolegi mojego syna,który awansował do klasy B w tańcu towarzyskim.





Nic mądrzejszego nie udało mi się wymyślić.

Dziękuję za pozostawione słówko i zapraszam ponownie !

5 komentarzy:

  1. super zaproszenia i karta gratulacyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaproszenia przepiękne ! Napracowałaś się przy tak dużej ilości :) .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwaliłaś kawał porządnej roboty. Zaproszenia zdecydowanie fantastyczne i na pewno niepowtarzalne. Ja do dziś mam swoje zaproszenie ze studniówki, więc to na prawdę wspaniała pamiątka !
    Tak patrzę, a zdjęciu, gdzie zaproszenia leżą odwrotnie , tańcząca para wygląda prawie jak czarownica na miotle :D
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba! Bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń