wtorek, 10 grudnia 2013

58. Sezon bożonarodzeniowy trwa.

Witam !
Serdecznie witam nowe obserwatorki ! Cieszę się, że kolejne osoby dołączają do grona moich obserwatorów.
U większości z Was okres kartkowy już się kończy, a u  mnie dopiero rozpoczyna.
Zapraszam do obejrzenia moich niebiesko-biało-srebrnych kartek. Tak sobie wymyśliłam na początek.







 Motyw się powtarza, ale bardzo mi się spodobał. W kartkach wykorzystałam digi i napisy od  Joli za co serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko !



3 komentarze:

  1. Piękne karteczki! Ja też dopiero zacznę pokaz kartek, więc jest nas dwie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Fajnie jak człowiek nie jest osamotniony.

      Usuń
  2. Prawdziwie " Cicha noc, święta noc ", dzięki kolorom i wzorkom, ślicznie sobie poczynasz :)Osamotniona nie jesteś, są tacy, co jeszcze nie zaczęli :D

    OdpowiedzUsuń